JA ALLAH ALLAH

Posted on

JA ALLAH ALLAH

Hej Allahu moj
samo Rob sam Tvoj
Tebi robujem
Ja Allah Allah – Allah

Kalbom govorim
Nefsom Ti zborim
Gospodar Si moj
Ja Allah Allah – Allah

Ti si Svemoćni
Halik jedini
Prvi , Posljednji
Ja Allah Allah – Allah

Ti si Skriveni
Svakom vidljivi
Hakk si najvećI
Ja Allah Allah – Allah

Svaki mahluk je
Tvoje stvorenje
Jedini si Rabb
Ja Allah Allah – Allah

Tvoj je Hidajet
Tvoj je magfiret
Daj nam Svoj Rahmet
Ja Allah Allah – Allah

Tebi poznat je
Ovaj , onaj svijet
Ti si Stvoritelj
Ja Allah Allah – Allah

Tebe veliča
vasiona sva
Gospodar si naš
Ja Allah Allah – Allah

Odgovori

