IMANSKI ŠARTI

Posted on

IMANSKI ŠARTI

JA VJERUJEM U ALLAHA
GOSPODARA SVIH SVJETOVA
MILOSTIVOG,SAMILOSNOG
BOGA JEDNOG I JEDINOG.

JA VJERUJEM SVE MELEKE
BOG IH STVORI OD SVJETLOSTI
NE GRIJEŠE NE TUGUJU
SAMO SLUŽE VJEČNOM BOGU.

JA VJERUJEM U KITABE
KOJE POSLA SVEMOGUĆI
KAO MILOST ČOVJEČANSTVU
DA IH VODI VJEČNOJ SREĆI.

JA VJERUJEM U RESULE
OD PRVOGA DO ZADNJEGA,
TUMAČILI SU NAM VJERU
DOSTAVLJALI NAM OBJAVU.

JA VJERUJEM SUDNJI DAN
KAD ĆE SVAKI ČOVJEK SAM,
ODGOVARAT PRED ALLAHOM
STAJATI PRED SVOJIM RABBOM.

JA VJERUJEM KADA,KADER
DA SVE SA BOŽIJOM VOLJOM,
BIVA, BUDE, ZAVRŠAVA,
BOŽJOM VOLJOM OŽIVLJAVA.

Odgovori

